poniedziałek, 16 stycznia 2012

Pierwszy post!

Hej! Jestem Agata i od dziś będę prowadziła tego bloga. Chciałybyśmy go poświęcić modzie, moim codziennym stylizacjom, ale również nie zabraknie tu naszych codziennych przezyć.
Chciałabym teraz napisac Wam coś o sobie. Tak jak juz wspomnialam, jestem Agata. Mieszkam w Toruniu. Mam (rocznikowo) 15 lat. Od szóstego roku życia trenowałam łyżwiarstwo figurowe, ale musialam przestać, bo miałam problemy z sercem. Teraz, praktycznie ciągle siedzę na facebooku lub czytam książki xD Lubię również modę. Przeglądam różne tego typu blogi, czytam jakieś gazetki etc.

Żeby lepiej Wam się czytało mojego bloga, wstawię jakieś moje zdjęcie. :D

3 komentarze:

  1. Świetny blog. Będę odwiedzać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama wiem, że początki są ciężkie.
    Też niedawno zaczynałam.
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam
    Jessica

    OdpowiedzUsuń